2024. december 02., hétfő

Repülés

Adott napon: 
Keresés:
#1079
laza laza
Persze...futómûvekre gondoltam.
#1078
Hajtómûvek? Vagy futómûvek? nevet A hajtómûvek szerencsére megvannak laza Igazából rossz szögben voltam már, eléggé a gép alatt, de szerencsére a pilóta bedöntötte a gépet, hogy a pálya tengelyébe álljon.
#1077
Nem láthatóak még a hajtómûvek, ezért gondoltam, hogy felszálló gép.
Ha ez leszálló gép volt, akkor a kezedben egy kiváló technika lehetett. vidám
#1076
From somewhere to Vienna nevet
#1075
nevet
Még...még...még.
From Vienna to Dubai?
#1074
Landing approach Link B777-300ER A6-ECC
#1073
Nekem is tetszik ez a típus, kár, hogy kikerült a használatból. Egyébként kitûnõ orosz repülõgép konstrukciók születtek már a világháborúban, és késõbb is: MIG (Mikojan-Gurjevics), JAK (jakovlev), IL (Iljusin), TU (Tupoljev). Ez a "világ másik fele" az F 15 és a Gripen mellett.
#1072
A XIX. században komoly, tudós emberek állították, hogy levegõnél nehezebb tárgy nem repülhet. Kac, kac... vidám
#1071
Azért van benne valami, hiszen nem ez volt a leghangosabb.
De csendesnek sem mondható. vidám
Álmom, hogy egyszer egy ilyennel repülhessek.
A Heatrow környéki lakosok rá sem bagóznak a repülõkre, szerintem fel sem tûnik nekik, hogy percenként érkeznek és nagy zajt csapnak...én meg csak tátottam a számat és ámultam.
kacsint vidám
#1070
Gondolom volt hangja, még ha büszkék is rá, hogy milyen csendes. :]
#1069
Igazi élmény, amikor egy ilyen nem sokkal a fejed felett elrepül.
Link
(Fotó: London-Heatrow)
vidám laza
#1068
Siklóernyõsök gyorsítva: Link laza
#1067
A középtõl kicsit jobbra; vésztartalék- 300 liter. De jó volna ez még 86 oktános benzinbõl is..anno 5Ft/liter... tennék hozzá pici narancs szagú kerozint, ja az se kapható, akkor avas fûtõolajkát pár mokkás kanállal. laza
#1066
Egy kép tavalyról, a legendás Mig-15-ös mûszerfala,kissé feltuningolva. Kinagyítva érdekes a magyarítás is. Nagyon sajnálom a gépet, talán mégis fog még repülni. (forrás; iho.hu)
Link
nevet
#1065
A földrõl kapargattam össze az állam. nyelvnyujtas Csodálatos, fantasztikus és még sorolhatnám a dicsérõbbnél-dicsérõbb jelzõket. Az ûrsiklós lett a nagy kedvencem! nevet
#1064
És, ha igen...?! laza
Attól még nagyon jó kis képgyûjtemény. nevet
#1063
Hûha!
A kacsa a repülõgépnél nem trükkelvétel,utólag oda....ve.? havazas szegyenlos
#1062
Feltöltöttem pár reptéri meg légifotót még január közepérõl: Link
#1061
Fantasztikus fotógyûjtemény: Link
#1059
Link
Nekünk ez kellene.. laza
#1058
MALÉV szegyenlos szomoru duhos hideg
#1057
internetes barangolásaim során találtam, ezt a "rendkivüli" oldalt.
Rengeteg légifelvétel , vizekrõl, településekrõl, házakról....stb....
órákig lehet nézegetni.

nem reklám céljából.

Link
#1056
Egy szép reptér. Szeged; középen lent a Met.állomás. nevet
Link
#1055
A zöldsapkások balladája, a második a legszebb. laza
Boldog Ünnepeket, szép katonás emlékfilmeket. vidám
#1054
TKeve távmondatot vettem visszaigazolom kacsint
Karácsony alkalmából küldöm Neked és mindenkinek akit illet
LHSN - Bercsényi Link Ballad of the Green Berets ~ Zöldsapkások balladája Link - ez a dal "nemzetek feletti" nevet

Boldog Karácsonyi Ünepeket kívánok olvasóinknak fórumtársainknak és a Metnet egészének nevet
#1053
Viszont ebben a pillanatban hozta rám a frászt a WizzAir W62406 gépe ami most fordul LHBP-re... pont a ház fölött kb. 1300 m körüli csendes alig hallható közeledés után hirtelen felbõgette a motorokat, komolyan majd eldobtam az egeret nevet Ilyesmit ritkán tesznek felettem azt is csak erõs magassági szélben amikor lent is mocorog az ájer, de talajon két napja gyakorlatilag szélcsend van (0,5 MPS alatti, pipafüstöt is alig sodró VRB lengedez) nevet
#1052
Áhh, bármi lehet, ehhez nem értek. kacsint Mdávid többet tudhat. nevet
#1051
Visszafordult a MALÉV párizsi járata a mai napon.
Link
A hírekben az szerepel, hogy navigációs hiba miatt történt a dolog.
Nola, ez mit is jelenthet pontosan?

#1050
Oké, vágom. nevet
Na de amire én gondoltam, az se piskóta, és tökéletesen érthetõ lenne. vidám
Ha legközelebb is elcsípek valami finomságot, hozom. nevet
#1049
Félreérted a beírásomat. Én a régebbi, és többek által belinkelt "jelenidõs online linkek" miatt szólok, ott az volt a probléma, ha 3-24 óra múlva katintunk, akkor teljesen más térképet látunk, mint ami a szövegben van. Ez éll a jelenidõs webkamerákban is. laza
#1048
szegyenlos zivatar laza
***
A Germanwings gép végeredménnyel még lógók, mert idõközben kilõttek a sz.gép elõl, maga az útvonal térkép így lemaradt.
Link
A repcsi kb. fél órája indult haza némethonba Liszt Ferencrõl (de furcsa ezt így leírni is, nekem egy kicsit mindig Ferihegy marad).
#1047
Akkó' azé' volt ilyen hangos. :-) (Ellenben pl. a "sárga mentõhelikopterrel", az légyzümmögés ehhez képest. :-) ) Köszi!
#1046
Nagyon helyesen tetted be a képeket, nem pedig online weblapot, ahogy régebbi kollégák csinálták. laza
1008.hsz. nyelvnyujtas
nevet
#1045
Ez egy francia gyártmányú SE.3130 (majd SA-31laza Alouette II, a legfiatalabb példánya is 36 éves, a legutolsót 1975-ben hozták forgalomba.
#1044
A délutáni egy wizzair-es A320-as, a mostani a Germanwings egyik A319-es gépe.
#1043
Amúgy miféle-fajta gép, mit kell róla tudni?
#1042
laza Teljességgel érthetõ.
Eljött a nap, amikor 9km magasra kell menni melegedni. laza
Most itt tartanak:
Link
Kíváncsi lennék arra a Légiutaskisérõ kislányra, akinek a nevét ennyire gyakorolják! laza
#1041
Nincs mese..odafent jó idõ van. laza
#1040
...ez már csak egy ilyen nap... laza
Link
#1039
Aranyos kis "szitakötõ", elfogadnám itthonra. vidám nyelvnyujtas
#1038
Ha pedig csak a direkt linkek volnának...! :-)
Érdekes lehetett, tényleg kár érte.
Nálunk pár napja repkedett õkelme, igen alacsonyan, 100 méter alatt volt: Link Kétszer is elhúzott majdnem felettem, van olyan kép is, amin éppen a hasa látszik, csak nem lett túl jó. (1/500 nem fogta meg sajnos a rotort, és nem volt idõm állítani az érzékenységen.)
#1037
És itt a vége:
Link
Annyira utálom a ködöt. Nem sûrûn lehet felénk A320-ast látni a Gripeneken kívül. havazas
#1036
Ezen mérgelõdõm én is, itt jött el fölöttem 3000-en, még a szinte alapjáraton lévõ hajtómûveket is tisztán lehetett hallani, de a ködfelhõ... duhos [esõ]
#1035
Jókor csinálják, a ködtakaró alatt meg átstartolnak a gépek... zivatar
#1034
Még fél órával késõbb:
Link
Van itt minden, 3000m-es "szabadesés" 20km-es távolságon belül, gyorsulás 900km/h fölé, 248km/h 3800m-en. Az. Teszt.
#1033
Fél órával késõbb:
Link
Valami teszt lesz.
#1032
Épp most:
Link
???
#1031
Gibraltári kifutó szintbeli sorompós közúti keresztezõdéssel, 12.000 méterrõl :] Link
#1030
Link -al le lehet vadászni õket! Singapore Airlines és társai meg a Jumbok! A kondenz-rõl felismerhetõek! vidám

Havazás előrejelzés

Utolsó észlelés

2024-12-02 18:29:54

Szentmártonkáta

3.8 °C

na00

RH: 92 | P: 1023.6

Észlelési napló

Térképek

Radar
map
Aktuális hõmérséklet
map
Aktuális szél
map

Utolsó kép

131646

Hírek, események

Indul a MetNet előrejelzési verseny sorozatának 41. sorozata

MetNet | 2024-11-02 11:38

pic
Kis pihenés után folytatódhat a meteorológiai megmérettetés, immáron 41.