Szépjóestét Mindenkinek nevet
A szolgáltatóm sávszélesség-váltás kérelmemmel 11.27. óta töketlenkedik ÉS NEM TUDNI MEDDIG!!! a netemmel, most mobil+infra jövök duhos
Kényszerû távollétem alatt sok képet lõttem de mobilon kín kivárni mire fel/le tölt [esõ]
Palui emiatt nem tudtam megnézni a "2008-as makró-felhozatalt", kiváncsi vagyok rá nevet
Már a mikrohullámú neten gondolkodom, de a szolgáltató nemtörõdöm idõhúzásával nagyon átvert, emiatt kiestem a "8 napos elállási határidõbõl", ha "elállnék", ki kellene fizetnem közel 100.000 Ft-ot anélkül hogy egy byte-ot megmozgattam volna duhos Emiatt várnom kell amíg méltóztatnak nethez juttatni. Megérne egy pert a dolog, de legalább a Fogyasztóvédelmet megkeresni. Úgyis hiába, jobb ha várok Ki tudja mikor leszek, ilyen tökéletlen szolgáltató csigalassú ütemében lehet hogy csak jövõre. Érdekes, az elsõ nethez jutás pár napba került, ez most már HARMADIK HETE húzódik, pontosabban nem történik semmi pedig két hete NAPONTA telefonálok az Ügyfélszolgálatra és a netes Helpdeskre. Máris ezrekre rúg a szolgáltató miatt a telefonszámlám, a neten simán elintézhettem volna. Egyenlõre nem nevesítem a szolgáltatót, de megérdemelné hogy mások ne kerüljenek ilyen csapdába hány