Meteorológiai esélylatolgatások
Az egyik legfontosabb tényezõ a légnyomási mezõ, láthatóan a friss Gfs magasabb légnyomással számol a medencénk körül és emiatt természetesebb a déliesebbnek mutatott pályavonal.
Egy másik tényezõ maga a képzõdõ ciklon erõssége, minél alacsonyabb légnyomással bír, annál hajlamosabb a meredekebben felkanyarodó pályavonalra.
Egyelõre még ne írd le a dolgot, a magasnyomás helyzete még nem tisztult le, emiatt azt hiszem lesznek még táncolások pályavonal ügyében.
Íme néhány más fõterminusban látható modellel a hasonló munkám (igaz, jobban figyelni kell, a nagy gabalyodás miatt), a friss Gem-et már nem volt idõm megvárni: Link
A légnyomási mezõ itt is eltérõ egyazon modell futásai között is (a friss Ecm-re utal az egyedülálló rózsaszín pötty, az elvonuló ciklon mögötti azonnali utánpótlást mutatja), azaz még bõven van tisztulni való.
Tavaly is szerény személyem volt az elkövetõ, he-he!
Zoli: Köszönöm!
Várd meg azért a holnapi napot tendencialekövetés okán!
Egy másik tényezõ maga a képzõdõ ciklon erõssége, minél alacsonyabb légnyomással bír, annál hajlamosabb a meredekebben felkanyarodó pályavonalra.
Egyelõre még ne írd le a dolgot, a magasnyomás helyzete még nem tisztult le, emiatt azt hiszem lesznek még táncolások pályavonal ügyében.
Íme néhány más fõterminusban látható modellel a hasonló munkám (igaz, jobban figyelni kell, a nagy gabalyodás miatt), a friss Gem-et már nem volt idõm megvárni: Link
A légnyomási mezõ itt is eltérõ egyazon modell futásai között is (a friss Ecm-re utal az egyedülálló rózsaszín pötty, az elvonuló ciklon mögötti azonnali utánpótlást mutatja), azaz még bõven van tisztulni való.
Tavaly is szerény személyem volt az elkövetõ, he-he!
Zoli: Köszönöm!
Várd meg azért a holnapi napot tendencialekövetés okán!