2024. december 03., kedd

Repülés

Adott napon: 
Keresés:
#1446
Pl. BUD-BKK-BUD vagy BUD-KUL-BUD viszonylatban általában nincs köztük nagy különbség árban, ha idõben foglal az ember. Még fõidényre is vannak 120-130e  huf jegyek mindegyiknél, ha akcióznak.
A DXB-BUD-DXB más tészta. Azért a helyedben alaposan meggondolnám a kényelmes 1 szektoros 777 út lecserélését. A QR A320 nem ötcsillagos élmény, ahogy írtam. nevet Mondjuk többtízezer ft különbségnél már persze, hogy mérlegeli az ember.
#1445
nemrég dubai-ba költöztem ciprusról, és én is szemezek a qatar-al innen, hiába jár az Emirates naponta közvetlenül 777-el. Az ok nagyon egyszerû, majd 100eft-al olcsóbb a Qatar, mint az Emi. Persze ez függ attól is mikor repülnél, de ahogy nézem, a qatar szinte mindig olcsóbb. Sokat repülök és ha csak lehet nem szeretek átszállni, fõleg nem lemondani egy közvetlen 777-rõl  egy átszállásos a320/a320 javára. qatarral még sosem repültem, Emiratessel már sokat. Vicces, (vagy inkább szomorú számomra vidám ) hogy a bp-dubai-bp sokkal olcsóbb náluk, mint a dubai-bp-dubai. Szóval, ha nincsenek felhasználható mile-jaim, mint most... vidám lehet hogy qatar lesz ebbõl ha haza akarok menni, és nem Emi. Köszi a review-t kacsint
#1444
Köszönöm szépen! nevet
#1443
Szia Peti! Jó élmény volt, nagyon komfortos út, mármint a DOH-BKK szakasz. Mindkét irányba sikerült a 40. sorba helyet szerezni. Ez az alsó szint legelsõ sora, egyik oldalról a kijárat, másik oldalról a lépcsõ mellett. Az
economy osztályon ennél nyugisabb hely nincs. A hajtómûveket itt gyakorlatilag nem is hallod, a levegõztetõ a legnagyobb zaj.  nevet A képernyõk nagyok, a 3D térképek, külsõ kamerák, zene- és filmválaszték szuper. A 6-7 óra alatt egyszer szolgálnak fel fõétkezést, egyszer snacket. Italfogyasztás korlátlan, az ikszedik gint, whiskey-t vagy bordóit is ugyanazzal a természetességgel, mosollyal szervírozzák. A sztyuvik szépek, jobbára orientálisak, méltóságteljesek, professzionálisak, nyugodtak. Az ablakok hatalmasak. A kabinfények nagyban segítik a pihenést, a mosdók igen tágasak. Alapból is nagyok a terek, jókat lehet nyújtózkodni végigsétálva az economy 4 hosszú szakaszán. Az emelet elsõ részében van az elsõ osztály, mögötte a business, leghátul a premium economy, a
felsõ szint persze no-go-zone az alsó szinten utazóknak.A lábhely a sima economy osztályon, azaz a gép alsó szintjénis kényelmesen nagy és nemcsak az exit sorokban. A beszállítás 6 zóna szerint történik az economy-n, ezzelpárhuzamosan egy másik felsõ utashídon keresztül a felsõ szinten. A boarding elvileg indulás elõtt 2 órával kezdõdik és 1 órával elõtte zár, de ez persze ritkán jön össze. Miután mindenki a fedélzeten és megvan a slot is, mehet aviccesen  könnyed pushback. A masszív ajtók automatikusan záródnak, közben végig szól a lágy boarding zene: Link
A fordulósugár meglepõen rövid, az az érzésed, hogy földönszinte helyben megfordul a gép. A felszálló távolság szubjektív érzet szerint is kissé hosszabb az egyéb szélestörzsûeknél. A 250km/h körüli leszálló sebesség elég alacsonynak tûnõ. A fordulók a levegõben nagyon könnyedek és elegánsak voltak.
A Qatar safety videót még mindig a Barca szolgáltatja nevetLink 

A BUD-DOH szakaszt sajnos A320 repüli, ami már kevésbéalkalmas egy 6 órás útra, legalábbis az economy-n. Viszont itt is sikerült az
exit sor, ezért volt lábhely bõven. A sztyuvik ill. a gondoskodás egyéb fokmérõi megegyeznek az A380 személyzetével. 

Összefoglalva, azötcsillagos nem túlzás, ha az ember legalább business osztályon utazik nevet, de economyban is messze veri az amerikai és európai társaságokat, ill. kb. megegyezik az Emirates ill Etihad színvonallal, azoknál talán csak hajszálnyival jobb.
#1441
A380-szûzesség végre elvesztve. nevet Link

Havazás előrejelzés

Utolsó észlelés

2024-12-03 12:45:21

Nyíregyháza

4.0 °C

Észlelési napló

Térképek

Radar
map
Aktuális hõmérséklet
map
Aktuális szél
map

Utolsó kép

131646

Hírek, események

Indul a MetNet előrejelzési verseny sorozatának 41. sorozata

MetNet | 2024-11-02 11:38

pic
Kis pihenés után folytatódhat a meteorológiai megmérettetés, immáron 41.